söndag 30 juni 2013

Sommartorka

Bjuröklubb



Det är sommar, det är varmt och man ska inte sitta vid sin dator mer än nödvändigt. Istället kan man besöka vackra och sevärda platser. Bilderna är från Bjuröklubb, en gammal fyrplats med vacker utsikt över himmel och hav.

Så till någonting helt annat. Monarken ska besöka Luleå i sommar. Dessvärre kommer han till stan när jag troligtvis är bortrest. Fel tidpunkt av Majestätet. Nu missar han mötet med en av sina "trogna" undersåtar.

I morgon börjar andra halvan av 2013. 

Ha det gott!

3 kommentarer:

Yvonne sa...

För mig är det verkligen sommartorka här på bloggen.Men det kommer en höst med mörka kvällar!

Annica sa...

Kungabesöket kan jag missa. Nog finns det annat jag hellre skulle vilja uppleva. T.ex. en tripp till huvudstaden vore inte helt fel.

Gunnel sa...

Yvonne: Vi kommer med nya friska tag till hösten.

Annica: Hoppsan! Och jag som trott att du skulle hälsa till monarken från mig