fredag 6 juli 2012

Blandad kompott



De som bor i Luleå kan varje vardag under juli månad mellan 12.00-13.00 lyssna till musik från scenen utanför Norrbottensteatern. Underhållningen är helt gratis och dessutom bjuder Kuriren på fika.


I natt var det val i Sverige. Jag tog emot valsedlarna och det borde jag inte ha gjort. Det kommer att bli omval på grund av mitt slarv vid röstmottagningen. Valurnan innehöll paketavier och blanketter. Skönt att vakna efter en sådan mardröm.


Higgs partikel är äntligen hittad. Snart har vi lösningen på livets gåta. Som vi längtat!

Trevlig helg!

4 kommentarer:

Annica sa...

Skönt att vakna till en vanlig (och grå?!) verklighet. Och med Higgs blir livet mycket lättare.

Lennart sa...

Jag är fortfarande utan lulemusik, hjälp !!!

Gunnel sa...

Annica: Undrar om man hinner få svar på livets gåta medan man är i livet.

Gunnel sa...

Är du fortfarande i Luleå Lennart? Efter helgen när barna haft sitt stora släktkalas ska jag höra var man kan få tag på skivan. Det är klart att vi fixar det.