fredag 9 augusti 2013

Dessa ständiga solnedgångar


Min karl saknar ishallen så mycket att vi gick dit bara för att han skulle få känna den svala doften av is. Kvällen bjöd på konståkning av bl a den svenske mästaren Alexander Majorov. Han var lysande och i en klass för sig.

Är det någon som är less på bloggens ständiga bilder av vatten och solnedgång? Det tar jag ingen hänsyn till utan visar ännu några bilder. Jag tröttnar aldrig och står ofta framför min balkongdörr och är bara så glad att få bo här och kunna blicka över en ständigt skiftande innerstadsfjärd.





Nu tar bloggen ledigt ett tag. Jag ska ta hand om små barn under en vecka och det kräver min fulla uppmärksamhet. Jag kanske inte ens har tid att gå och titta på kungaparet som kommer hit på torsdag.

Ha det bra!

4 kommentarer:

Annica sa...

Dina solnedgångar blir man inte alls less på, däremot avundsjuk på utsikten. Mycket!
Hoppas du orkar umgås med vuxenfolket när småfolket lagt sig. Efter dagens lek och stoj behövs det lite vuxenprat.

Gunnel sa...

Annica: Förstår avundsjukan. Du ska veta vad avundsjuk jag var på min bror och svägerska i Lainejaur och min svägerska i Bureå som samtliga har vattenutsikt. Men avundsjukan har gått över.

Barnbarn nr 2 sa...

Jag älskar dina bilder farmor!

Farmor sa...

Barnbarn nummer 2: Du är alltid välkommen till vår balkong för att titta på utsikten direkt.